Kizlar 20 haftalık hamileyim iki haftadr ara ara kalp sıkıntısı yaşıyorum boyle sanki bi haber bekliyor gbi heycnliyim gecen acile gttim normal ddler ama sadece kan testi ve nabiz ölçtuler.olmazsa kardilojiye gidersn demislerdi bu iki gundur yine gogus kafesim daraliyor sol tarafim agriyor ama cvrem bebek buyudugu icin normal diyorlar basima gelen var mi pazrtesi kardiyoloji ye gitmeyi düşünüyorum