asilsmom 27+4 olduk bizde bugün, kontrolüm şeker yüklemesinden sonra yapılacak bakalım 😊 Kaç gram oldu bende merak ediyorum. Aşıları da olduk çok şükür. Hazırlıkları başladı yavaş yavaş çanta ve kıyafetleri ile uğraşıyorum 😍 Zaman geçmiyor artık geçse de kucağımıza gelse diyoruz 🤗