Zumranranns_ hepsi bendede var canm her gittiğimde aynı cevabı alıyorum ama ne şikayetim varsa söylüyorm doktora gebelik şekeri olduğu için korkuyorum bişwy olcak diye ondan dolayı karnımda hareket ederken lokur lokur su sesi gelsin onu bile sormuşluğum var doktorum bu konuda çok sabırlı ve anlayışlı sağolsun. 2 dir alttan muayne ediyo muhtamelen son gittiğimdede wdicek doğumu cok geciktirmemek adına haftaya çarşamba doğum zamanım belli olur muhtamelen