Normal doğum istiyorum ama en son kontrole gittiğimde doktorum suyumun azaldığını, bebeğin de kanala hiç inmediğini ve çok yukarda olduğunu söyledi. Sancım gelirse bebek kanala rahat girermiş minyon olduğu için ama sancını beklerken de suyu az olduğu için sıkıntı yaşabiliriz dedi. Pazartesi tekrar suyumu kontrol etmek için çağırdı. Eğer azalma varsa sezeryan olacağım sanırım. Su neden azalır, böyle bir şey yaşayan var mı acaba?