Kader_bas81 6+1 haftalik hamileyim doktora gittim kese var ama bebek yok dendi normal mi dedim evet dedi suan 7+2 günlüğüm bu hafta gidicem tekrar sizce de görülmemesi normal mi
Guzelanne56 Kader_bas81 gayet normal zaten önce kese sonra bebek sonra kalp atışı duyulur hepsını aynı anda görüp duymak ıcın 8 hafta kadar olması gerekıyor