Zeynep__18 Kızlar merhaba 40 haftaya gecdim belimin aşağısında küt bir ağrı sancı var yatış pozisyonumu bile deyşidiryorum gecmiyo kaç gündü böyle oluyodu rahat uzandığımda geciyodu şimdi gecmiyo ilk gebelik pek anlamıyorum çokda korkuyorum 🥲