Keremeral Canım ben hamile kaldığımı öğrendiğimde şaşırdım çünkü öyle bariz bi belirti olmuyormuş meğer 😊 hatta ben adet olmayı bekliyordum kasıklarım her zamanki gibi ağrıyordu her zaman ki kadar akıntım vardı bana herşey normaldi yani. İnşallah hamilesindir Allah hayırlısını versin ama bu durumu da çok düşünürsen olmasa bile psikolojik olarak adetin gecikir