Hshshzgsghzhshs Gizem-1009 ben 15+2 haftalık hamileyim cinsiyeti belli değil haftaya öğrencez ama kızım olursa Meryem hanne koyucaz 🥰
Reyhan_19 Gizem-1009 Alâ ismini çok beğeniyordum eltim benden önce davrandı 😂 Şimdi benim kızım olcak Aden Eva düşünüyorum
12betul Gizem-1009 ben de 26+1 oldum sanırım doğuma kadar bulamayacağız 😂 ilk kızım Beren ikinci Derin buna Defne istiyorum ama eşim pek yanaşmıyor
Merviis Haftaya giricez ama hala isim bulamadık daha doğrusu benim beğendiğimi eşim beğenmiyor onun beğendiklerini de ben beğenmiyorum bakalım napıcaz 😅
Aykut Eliffyamann bende kızım olursa olay düşünüyorum eşim ile benim baş harflerimiz birleşimi ilk oğlum oldu kıyamadım haftaya cinsiyetimiz beli olacak kız olur ise ilay Delfin koyacağım
Gdrleyla Gizem-1009 bızımkıde belli degıl ıkıncı kızım olacak allah ızın verirse ama kız ısmı bulamıyoruz ıcıme sinmiyor yaa şuan Defne veya Ela fıkrı var ilk kızımn adı Bade Umay🩷