Ay resmen kafayı yiyeceğim 4 ağustos benim son adet başlangıcım normalde şuan 9hafta 6 günlük hamileyim ama 2 hafta keseyi 3 farklı doktor 6 haftalık gördü ve en son gittiğim özeldi o bana kürtaj olmamı kürtajdan önce düşük için çay adları söyledi onları içmemi söyledi ben hayırlısı dedim sonra bi iki gün sonra tekrar ramdevu aldım bugün gittim ve bana dedikleri kese geç döllenme olabilir 1 hafta daha bekle haftaya gel tekrar bakalım dedi yani içtiğim maydonoz suyu soğan suyu bebeğe zarar verdiyse ya geç döllenmeyse 9 haftaşı bir bebek 5 haftalık nasıl gözükebilir 3 hafta üst üste anlayamıyorum alttan da baktılar aynı her doktor farklı söylüyor bu durumda olan var mı