Hamileliğinde iki kere antibiyotik kullandım ama size doktor yazdıysa kadin doğum doktorunuza ilaçları atıp onaylatın ona göre kullanın çok zor durumda değilsinizde kullanmayın ben öksürükten nefes alamıyordum artık karnım kasılıyordu mecbur kullandım