Yusraates7171 4 gundne beri kadik agrim var adet olmama 10 gun vsr ve son 3 gundur yorgunluk var ustumde bide tatli istiyorim yiyorum ama kesmiyo bide hafif akıntim var sizce hamilelik olabilir mi
Malatya44 Yusraates7171 Canım bu saydıkların bende de var. Ama benim adetim 7-8gün geçikti bugun kan verdim bakalım inşallah vardır. Seninki baya erken bence ama yinede merak ediyorsan kan tahlili ver bence..
Elvn Yusraates7171 bu belirtiler hamilelik belrtiside olablr canm ama cok cok erken o yuzden bilemcm yani
Gizem_miros Yusraates7171 canim adet olmana baya var bence sen iliskiye devam et 10 gun cok uzun bir sure yumurtalaman bile belki bu aralar baslicak o derece erken insallah hamile kalorsin bian once
Sirincili Yusraates7171 canım biraz erken bence bekle derim ben akıntıdan anladım gebeliğimi daha adetime 1 hafta varken ama kaşık ağrılarını şimdi yaşıyorum bi kan ver bakalım
Salihafurkan Kızlar benim adetin geçeli 3 gün oldu kasiklarimda batma ve gece uyandıran bi kasılmam oluyor ve ağrısı sol bacağıma vuruyor Hamilelik belirti olabilirmi acaba
Ezgiaydinn35 Salihafurkan ben aynı belirtilerleydim :)şuan 24 haftaligiz allah gönlüne göre versin inşallah 😍
Salihafurkan Elvn yarın acilde yaptircam canım Rabbim izin verir de hamileysem suan annemin yanındayım eşime çok büyük süpriz olacak 😊😊😊
Gizem_miros Yusraates7171 nerden biliyosun canm bazen gec oluyo bugn dersin 3 gun sonra olur ben adetime 6 gun vardi 2 kere korunmadim hamile kaldim gec yumurtalmisim mesala sendede olabilir yani .
okyanus8731 Yusraates7171 Yusraates7171 benim adet olmama 3 gün var idrar testi yaptım pozitif çıktı..adet olacak gibi kasık ağrısı karın ağrısı oluyor..ama göğüslerine dikkat et en büyük ipuçları onlarda 😉