HanifeOkutan beeeeeeeennn🙋🏻♀️ 15 yaşımda 1 kere epilepsi krizi geçirdim, 6 ay Depakin kullandım. Bir daha ne ilaç kullandım ne de kriz yaşadım. Bu bile doktoruma yetti; “asla normal doğum olamaz, uzun ve sancılı bi süreç, atak geçirtebilir bebeğinin hayatı için çok riskli” dedi. 3 Ocak’ta sezaryenle doğum yapacağım Allah’ın izniyle. Sezaryen olsun ne olacak?