30 haftalık oldum 3 gündür gecmeyen mide yanma mide agrım var bebegin oynamasını istemiyorum hele de gece cok agryo canım uyurken midemin acı suyu agzıma geliyor kusmaktan da cok korkan biriyim kusamıyorumda uyumak istemiyorum sırf bu yüzden oturamıyorm ayakta durursam biraz iyiyim ama oturursam göğüslerim sanki 100 kilomuş gibbi baskı yapıyor sizde de varmı bu sorun hangi ilaçlark kullanıyorsunuz