Reshaa Hanımlar çok heyecanlıyım son 9 gün kaldı çatı ağrılarım sıklaştı sağ bacağımı bastıkça belime ağrı giriyor topallayarak yürüyorm resmen. Birde karnım iyice aşağı düştü acaba ne zaman doğurrm siz ne durumdasınız
KlncA Reshaa bugün 3 te randevum var bi konuşacağız ama geçen hafta gittiğimde 41 i doldurmanı bekleriz gibi bişey demişti. ben galiba beklemek istemiyorum okadar 🙁 Seninki ne diyo ne zaman kontrolün?