Kızlar ikinci doğumlarınz kolay mı oldu ? Ve haftaları birbirine yakın mıydı? Kızım 39+5te gelmişti su gelişi olmuştu suni sancı ile doğurdum. Şimdi gece yarısı itibariyle 40+1 olduk gelen giden yok sabah doktora muayeneye giidcem bi dürtelim gelsin artık diyo ,🥴🥴