basakc36 doğum şekli ne olursa olsun herkesin hikayesi bambaşka oluyor. Sezeryanda özellikle herkesin yaşadığı çok farklı. Acısız ağrısız diye kimse diyemez, ameliyat sonuçta. Ama her bünyenin bunu atlatış şekli çok farklı. En önemli faktör de psikoloji. Rabbim acını ağrını hafifletsin inşallah. Güzel düşün ki güzel olsun 🙏