Dilrubaozsukonyr Kızlar ben bugün çatı muayenesine girdim. Çatı muayenesi sonrası doğum başlıyormuş sizin nezaman başladı.
Solgundeniz Dilrubaozsukonyr benim 38. Haftada çatı muayenesi olmuştum kanama olmuştu ama doğum başlamamıştı hatta suni sancı ile dört beş gün sonra başlattılar doğumu
Bhrmolo Dilrubaozsukonyr ilk doğumda muayene sonrası doktor 2,3 güne gelirsin dedi bana tamda öyle oldu
Queen_Mom_ Solgundeniz suni sancı ile nasıl geçti doğumunuz acaba? Pazartesi benim de suni sancı ile başlatacaklar çok korkuyorum kaç saat sancı çektiniz doğum ne kadar sürede gerçekleşti
Htccndn Canım 2 gün önce çatı muayenesi oldum akşamına nişanım geldi dün acile gittim 2 cm açılmam olmuş birazda sancım çıktı bugün akşama kadar nişanım geldi yarın tekrardan acile gitmeyi düşünüyorum gerekirse suni sancı isticem
Dilrubaozsukonyr Htccndn Bana doktor lekelenmeler olur nişanın gele bilir bekle dedi sancıyı. Senin zamanın var mı kaç haftalıksın.
Dilrubaozsukonyr Devlet hiç yapmıyormuş özeller 36. Haftadan sonra yapılıyor benim 38+5 haftalık benim doktorum dedi ben 38 veya 39. Haftalarda yapıyorum dedi. Duyguceren
Htccndn Dilrubaozsukonyr bende 38 haftalığım canım sancım çıkıyor ama çok yüksek bir sancı çıkmıyor canım
Kevser_1 37 hafta da çatı muayenesi oldu 39+3 oldu sancım var hafif hafif Çarşamba ya kadar kendi gelmezse hastaneye yaticam suni sancı vericekler galiba (40 haftalık oluyo) çarşamba
Dilrubaozsukonyr Queen_Mom_ Eğer ki özele gidiyorsan bi devlete görün herşey yolundaysa bi hafta daha bekletirler bende aynı durumdayım. Özeller suni sancı ile işgence edip sezeryana aldırıyorlar. Banada sana dediklerini dediler ama gitmeme kararı aldım 40+ hafta olunca devlete gidicem bekle derlerse bekliycem yok yatış derse devlet hastanesi ozaman özele gider yatarım.
Ecekrk Dilrubaozsukonyr 36da muayene oldum 1cm açıklığım vardı şuan kanama nişan vs hiçbirşey olmadı bekliyoruz