Tazemom1 benimkilerin arası 1 yaştı. Plansızdı ama çok şükür iyi ki böyle olmuş dedik hep. Eşim genellikle gececi, gündüzleri evde olduğu için herşeyime yetişir sağolsun, o yüzden büyütürken çok zorlanmadım, çocuklarım da zor çocuk değiller… şimdi 4 ve 3 yaşındalar ve yeni bir kardeşleri daha oldu 1,5 aylık, neşemize neşe kattı🥰 sizlerin de öyle olacak inşallah, endişelerinizi atın güzel hayaller kurun güzel olanı çağırın🙏