Ben 3 Ekim de doğum yaptım. Harika bir ekibe denk geldim. İlk doğumunu özelde yaptım orda bu kadar ilgi görmedim.
Fatma Salih hoca girdi doğumuna ben muayeneye de bir kere ona gittim sadece son ayında şehir dışından geldim geldiğim gün erken doğum başladığını söyledi gece de o nobetciymis şansıma. Harika bir insan. Gerek insanlığı gerek ilgisi. Bir anne sefkati ile ilgilendi benimle :)