yeni_anne2 dyson ısıtıcısını almıştık, ilk künyeleri aldık 1 gün çalıştı, dyson 25 derece ayarlayınca o dereceye gelince duruyor bence başka markalarında böyle özelliği olanları vardır bence derece sabitleyen ısıtıcılardan bak çünkü diğerleri ya aç ya kapat yapmak zorundasın çok zor oluyor