Soydaner Kızlar merhaba.,yumurtlama var mı sizce. Bu testin çizgileri diğer testlere göre normalden daha silik sanki . Bi fikri olan varmı acaba?
Bigsecret3 Soydaner yumurtlama değil henüz t çizgisi c çizgisi kadar kopkoyu olması gerekir test markası miratech mi acaba ben de Eylül ayında bu ovülasyon testini kullandım.
Soydaner Evet Miratech. O zaman yumurtlama gününe yaklaştım mı acaba. Siz kullandığınız da kopkoyu olmulmuydu
Bigsecret3 Soydaner evet olmuştu her an yine pik olabilir belli olmuyor siz düzenli bir şekilde yapmaya devam edin.
Bigsecret3 Soydaner yok mesela t çizgisi diğer yaptığınız testlere göre daha belirgin oluyor gün geçtikçe sonra koyulaşma ya başlıyor aniden koyu olmuyor diyelim iki üç gün yaptım gün geçtikçe belirginligi daha da öne çıkıyor yani her an yine görebilirsiniz bu yüzden devam edin 🥰
Soydaner Çok teşekkür ederim. İkkez yaptım ovulasyon testi onun için sordum. Adet biter bitmez başladım bakalım yapıyoruz şimdilik. Teşekkürler :)