Çoğul gebeliklerde 2,3 ve 4lü testler yanlış çıkıyor. Fetal dna öneriliyor onda da doğruluk oranı %100 değil bu tamamen tarama testi, eğer bir sorun varsa ki bu hangi bebekte olduğu da bilinmiyor, her bebeğin amniyon sıvısından sıvı alarak test yapılıyor o zaman tanı konuluyor. Amniyosentezin 1000/1 düşük riski oluyor. Zaten çoğul gebeliklerin bir çok riski varken amnisentez yaptırmanızı tavsiye etmem.