Princess_momm Kızlar merhaba bu ilacı kullanan oldumu doktor yarısını sabah yarısını akşam iç dedi. Bana eczanedede bir tane tam iç gün içinde dediler hangisini yapsam yada içip bir zararını gören oldumu? Bu arada prillam fayda etmiyor
Gamzeli-annee Princess_momm eşime sordum şimdi de eczanede çalışıyo doktor me dediyse öyle içsin dedi canım bi anda fazla gelebilir dedi
Makbule_ Princess_momm bence kendine göre karar ver sabahları yarım iç akşam ihtiyaç duyarsan yarım daha içersin ben kullandım ilk kızımda da şimdi de ağır bi ilaçmış
Sumeyye06_ Princess_momm ben kullandım doktorum sabah aç karnına yarım kullan dedi 1 ay kullandım bulantım azalınca bıraktım
ErvaNur-i Ben ilk çocuğum da 9 ay kullandım şuan ikinciye hamileyim yine onla duruyorum tek o geçiriyor üstelik sabah akşam atıyorum yeni teke düşürdüm
Kubrabaydemir Princess_momm ben kullanıyorum gerçekten bi o geçiriyor bulantımı bulantına göre içebilirsin benim doktorum günde 3 içebilirsin dedi hatta ama ben 1 içiyorum günde bir kez kusuyorum yetiyor
Kubrabaydemir Princess_momm bende elimden geldigince içmemeye calısıyorum ama günde bir tane iyi geliyor gerçekten sonucta zararı olsa doktor vermez değil mi iyi olmana bak🙏🏻
lidyaa30 Princess_momm bana prilam verdiler ama onun disinda zoferi hep serum olarak veriyorlar suand amide bulantim ve bas agrim var muhtemelen gece hastanelik olacam boyle giderse
Aysegebes Bende ilk 4 ay kullandım hep. Tam doz alıyodum ama kötü olduğum zaman aldım saati değişti sürekli. Sonra bulantılar azalınca yarıma düşürmüştüm
Aysegebes Princess_momm ben yan etkisi olur diye korktuğum zaman doktorum kızmıştı hatta ne olcak vs diye. Sen iyi olursan bebeğinde iyi olur öyle düşün canım