Asu_moi Akşamdan beri baya yoğun nişanım geliyor ama sancım yok,bide bebek sürekli karnımı sıkıp bırakıyor sanki doğum olcağı zaman bebekler hareket ediyo mu bu sekilde? Yoksa hareketsiz mi oluyolar?
Minik1tirtil Asu_moi nişan sürekli gelen bişey değildir. Tek seferde bi parça olarak düşer. Sıkma dediğiniz şey muhtemelen kasılma bi acile gitsenix iyi olur
Echanim Asu_moi kasılmadr ama yoğun şekilde Nisan geliyor demeni anliyamadim istersen bir acile git ne olur nolmaz
Minik1tirtil Asu_moi ağrı ve sancı önemli değil kanamanız olabilir bebek plasentadan ayrılmış olabilir suyunuz bitmiş olabilir bir çok sebep olabilir sizi korkutmak istemem ama bi acile gidin tedbiri elden bırakmayın
Asu_moi Echanim parça parça peçeteye sildigimde geliyor sümük gibi kansız.. bebek resmen karnımı sıkıp bırakıyor 🫠ama ağrı yada sancı hissetmiyorum ondan gitmeye gerek varmı bilemedim
14022024 Asu_moi benimde aynı şekilde her tuvalette küçük parçalar geliyor doktora sordum normal dedi