Kakulimmm Merhaba kızlar. Sezaryan sonrası 1 kere adet oldum beklediğim tarihte. Fakat 2. İçin yaklaşık 15 gun geçti. Test yaptım korkup negatif. Boyle bir şey yasayan var mı aranızda. Ilk defa boyle bir gecikme yasadım
Aylaa123 Kakulimmm doğum sonrası 1 sene adette düzensizlik normal karşılanıyor ama süpheniz varsa doktora gidin
Eliffyamann Kakulimmm sezeryandan sonra 16 aylikken adet oldum ben ilk, emziriyorsan olmamak normal canim
ASE6154 Kakulimmm şuan 4 aylık bebeğim ve normal tarihe göre 4 gün geciktim birşey varsa nasip ama sanmıyorum 🤷 doğum sonrası normal düzensizlik bazen 1 sene bile sürebiliyor
Defnezumramom Kakulimmm 6 ay adet olmadım bende doktora falan gittim hatta emzirdiğin içindir dedi sonra yüzme havuzuna yüzmeye gidiyordum orda mevzusu geçmişti bana adet olursun burdan sonra dediler cidden havuzdan 15 gün sonra adet oldum
glyanki Ben haziranda doğum yapıp temmuz bol kanamalı geçirmiştim sonrasında kesildi şubata kadar adet olmamıştım 😊 doktor her şeyin normal olduğunu belirtmişti
Sedackrgluu Bende bu soruya cevap arıyorum 27 temmuzda sezeryan doğum yaptım, doğumdan sonra lohusa kanamam sürdü. Sonra adet oldum 10 eylülde. 2 gün geçti adet olmam lazımdı ama normal galiba yzzdıklarınızdan bakarsam eğer. Doktora da gidemedim.