Babyybabyyy un olarak buğday unu kullanmazsanız aslında bu kadar hızlı almazsınız. Sorgum unu, nohut unu, tam buğday unu kullanıyorum ben. İkinci hamileliğim dikkat ediyorum ama tansiyon düşünce doktorum porsiyon arttır dediği için fazla yemeye başladım. Ben o yüzden kilo alıyorum. Ama ekmek yemediğimde falan çok çok yavaş alıyordum.