Ellaynagme Konserve ton balığı tüketen hamişler varmı? Hem kolay hem hızlı oldugu için kullanmak istiyorum amma her kafadan bi ses cıkıyor 🤔 ozellikle salata yapıp oh mis içine at ye al sana yemek 😂
Yalinn8 Ellaynagme ben 7.5 ay boyunca 1 defa yedim, hatta bugun de salatasini yapiym diyordum iste bugun de yerim yeterr nefsime😉
Papatyapapatya Ellaynagme bende 2defa yedim...gecenlerde canım yine istiyordu kendimi tuttum...ama aşerir gibi istiyorum...😕
Ecmbalci Ellaynagme ben hemde nerdeyse hergun doktorum balık yememı soyledı koktugun dolayı yıyemıyorum ton balıgı yesem olurmu salatayla hergun yiyorum ztn dedim cok iyi yıyosan olur tabıkı dedi
SevgibiR Ellaynagme ton balığı konservesi yeme deme bana diyetisyen konserve hiç bişey yeme dedi onun yerine taze balık tercih edebilirsiniz
dmngrkm Konserve ton balıkları ağır metal ve civa içerdiği için pek önerilmiyor özellikle hamilelerde bebeğe zararlı olabiliyor.
Morcivert061 (İnternette Arastirinca Genelde Boyle) Büyük balıklar içerdikleri yüksek civa miktarları nedeni ile genellikle hamilelikte önerilmemektedir. Ton balığı ise büyük olmasına rağmen genelde düşük civa içeren balıklar sınıfına dahil edilmektedir. Yüksek oranda Omega 3 içermesi, doymuş yağ oranlarının düşük olması ve yüksek kaliteli proteini nedeni ile deniz ürünleri ve özellikle ton balığı tüketilmesi gebelikte önerilmektedir. Ancak Amerikan Gıda ve İlaç Dairesi haftalık ton balığı tüketiminde sınırlamalar koymuştur. Ton balığı hazır kutulanmış konserve şeklinde tüketilebileceği gibi bütün eti biftek gibi ızgara şeklinde de yenilebilir. Gebelikte önerdiğimiz konserve ve light olarak adlandırılan yağsız ton balığı tüketilmesidir. Bunda sınır haftada 2 porsiyonun geçilmemesidir. Tüm gebelik boyunca haftada 2 seferi geçmemek kaydı ile 80 gramlık kutu light ton balığı yemenizde yarar vardır Abartmadigin surece sorun yok doktorum bana oyle demisti 2 3 defa yedim bende. Ama doktoruna danis yemek icin yinede cnm. Ve tuketebliyosan cogunlukla tazr balik tüket