_behiyeakyol benimde 36+6 doktorum kanala girmeye çalışıyor başını ittirmeye çalışıyor bi 10 gün dinlen ayakta çok kalma dedi henüz girmemiş ama girmek için uğraşıyormuş acaba girdiğini nasıl anlarız yada hissediliyor mu bende onu merak ediyorum. İlk gebeliğimde 40+3e kadar bekledik normal olsun diye ama gelmeyince mecbur sezeryanla almıştık bebişi 😂