İyi geceler kızlar. Bugün sabahtan beri karnım genel olarak çok sert ve sık aralıklarla da belli bi bölgesi sertleşiyo ve kasılılıyo geçiyo. Ve ara ara ağrı mı sancı mı ne olduğunu anlayamadm bişey giriyo. Bebeğin tekmeleri de çok acı veriyo 31 haftalılğm bu arada sizce doktora gitmeli miyim karnm çok aşırı gergin bugün