12moom Kızlar devlet hastanesinde dogum yapacagim takiplerimi de orada yapıyorum 40+0 oldum bugün sizce ne zaman doguma alırlar beni 42 ye kadar beklerler mi ? Bilginiz var mı? Yani benim sancim suyum olmadan doguma alırlar mi
irem88 12moom Allah yardımcın olsun canım devlet için hiç bir bilgim yok özelde olsa seni artık yatırırlar doğumu başlatırlar ama devlette nasıl yapıyorlar bilmiyorum sadece dua için yazdım😘
C-Sarven 12moom 41 e kadar bekliyorlar eğer ozamana kadar gelmezsede müdahale ediyorlar kendileri suni sancı verip
Mrtbrv 12moom allahım ne olır bende 40. Haftayı bulayım (hatta buldum) ☺️boyle bır olumlama yapayım dedim.. Riskli gebeyımde.. Rabbım sizi de tek sancıda kurtarsın ve nolursunuz banada dua edın evladım olsn ♥️
12moom irem88 Allah razı olsun canım çok teşekkür ederim hz allahim hepimizi bir avazda kurtarsın.. 🤲😇💖
Gorkemm 12moom hastaneden hastaneye değişiyor sanırım ilk gebeliğimde 42 ye kadar beklemişlerdi genelde 41 e kadar bekliyorlar sanırım