1htcgl bende hiçbir sorun yoktu, sadece bebeği daha rahat taşımam için histeroskopide rahmim genişletildi.
Bizim birinde kalbi durdu, şimdi hamdolsun devam . Ne kadar masraf yaptık net bilmiyorum çünkü eşimin iğneleri falan haftalıktı.baya masraflı oldu bize ..