4 gündür 2 saatte bir süt sağıyorum bebeğim küvezde emziremiyorum. 2 saatte bir tüm sütü sağıyorum zaten çok az çıkıyor ama acaba mastit olmuş olabilir miyim? Göğüslerimin ucu acıyor. Bastırınca ağrı var. Ateşim 37.5. Eğer olduysa ne yapmalıyım antibiyotikte kullanıyorum sezaryen olduğum için