Dmokc 36+5 günlüğüm vajinadan ağrı vurmaya başladı ilk gebeliğim olduğu için pek bi bilgim yok ağrı özellikle uzanıp dönerken oluyo normal mi
bkdusunenanne Dmokc normal yeri daraldı hareket edemedikçe baskı yapıyor sana. Ben yolda yürüyemezdim bi vururdu alta kala kalırdım Ama sancı da olabilir çünkü bende kontrol diye gitmiştim ve nst de sancı çıktı doğum oldu
Yasemin12344 Dmokc 35+0 ım bugun ayni şikayetten gittim nst de agri sizi cikmadi açilmamda yokmuş ama alttan sancı çok fazla
Dmokc 22 ekimde sezaryen olucam zaten ama sancı nasıl vuruyo nerden vuruyo bilemediğim için endiselendim