Arkadaşlar hepınıze merhaba bugün bıraz dertleşmek istedım sızınle bu benım 3. Gebelıgım 2 tane daha kızım var bana sorsalar hangı gebelıgın daha zordu dye kesınlıkle bu derım ilk önce 20 lık diş agrısı cektım tam 5 gün uyumadim hıc bşey yıyemedım sonra basur oldum oturamadım kalkamadım şimdi de uyuz lâ başımız belada artık kafayı yedım çarşaf degıstır makınaya at banyo yap temızlık yap 31 haftalık hamıleyım bunları yaparken yardım edenım de yok kızlarım da benden ilgi beklıyor bır yandan onlara yetememe dusuncesı benı bıtırıyor artık kafayı yıycem zaten kasınmaktan gorsenız ayaklarım kalcam kollarım yara içinde kanıyor ağlaya ağlaya artık bunaldım nolur dertleselım bıraz çok bunaldım 😣😣😣