Duygu_52 Kızlar bi tane oğlum var 3 yaşında son 4 aydır falan çok değişik bir hâl aldı ne dersem tam tersini yapıyor ben diyorum oğlum oyuncaklarını topla toplamıyor ben topluyorum neyi nereye götürdüysem getiriyor olduğu gibi evin yüzüne koltuğun altına yerlere saçıyor ne dersem beni hiç dinlemiyor birde yoktan anlamıyor birşeyi almıcaksam alıcaksın sen beni dinliceksin diye ısrar ediyor ne yapmam gerekiyor ben nerde yanlış yapıyorum telefon tablet ara sıra veriyordum böyle yaptığı için onlara yasak getirdim yarım saat de olsa vermiyorum ben ne dersem ben yaramazlık yapmak istiyorum diyor kafayı yemek üzereyim hayır oyuncaklarıyla oynasa neyse oynamıyor dağıtıp bırakıyor banada toplatmıyor ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz lütfen
Ftmaa0 Duygu_52 allah sabır versın bcım aynısı bende de var hep terslemee ver hep sen sus dıo bana 😮💨 asırı inatcı ve hala beni bıraktıramadım 2 ay uğraştım pes ettım
gezentianne Duygu_52 Yaşıtlarıyla gün içerisinde zaman geçirse iyi gelir kreş vs. Yap deseniz yapmaz topla derseniz toplamaz. Ben mesela oyuncakları toplatmak için elime bir kaç oyuncağını alıyorum spidermab ve batman mesela onlaro konuşturuyorum aa hemen sepete girmemiz lazım yoksa kayboluyoruz sonra birbirimizi bulamıyoruz vs diyorum doğaçlama oyunlar 😀😀 Oglum da toplamaya başlıyor. Ya da bir şarkı belirlitoruz bu bzim toplama şarkımız olsuuunn hadi başlayalımmm falan🥰🥰
Mftninanasi Duygu_52 çocuğun enerjisi fazla olabilir.Yedirdiklerinizi gözden geçirin derim abur cubur yiyorsa hemen kesin.Günlük dışarıya çıkartın muhakkak park vs enerjisini atsın derim
Duygu_52 Ftmaa0 Napıcaz ya biz bu çocuklarla acaba ben doktora mı danışsam diyorum 3 yaşını 4 ay geçti yoksa çocukların geneli mi böyle
Duygu_52 gezentianne birde canım dışarı çıkarıyorum parka vs parkta ne kayıyor ne sallanıyor çocuklara bakıyor öylece salıncağa binmicem bol sallicam diyor bi çocukta bişi görse aynısını taklit ediyor napsam bilmiyorum
Duygu_52 Mftninanasi abur cubur hiç yemiyor ya cips olsun hamburger olsun patates kızartması bile nadir yani bazen çikolata ara sıra oda her zaman çıkartmıyorum dışarı
gezentianne Duygu_52 Şuan tam bireyselleşme dönemi tüm dünya onun etrafında dönüyoe sanıyor benliğini göstermek ben buradayım demek istiyor aslında gelişimi için çok güzel şeyler onu desteklemelisiniz. Ama kuralları öğretmelisiniz şefkatli kurallar çerçevesinde ilerleyin gerekirse resimlerden bir kartona yapıştırma yapın evin kuralları,odanın kuralları gibi asın bir yere. Sınırları bilmeli ama size cok emek düşüyor anne babaya
Duygu_52 gezentianne herşeyi deniyorum sürekli onunlayım zaten tüm gün ama resim çizmek etkili olabilir belki denicem
Teacherr Duygu_52 şuan benım oğlumda üç bucuk yaşında. Bu aralar bir de vurma huyu başladı canı sıkıldıkça bize vuruyor. Sürekli dışarı çıkarıyorum oyunlar oynuyoruz ben daha ne yapmalıyım bilmiyorum. İkinci erkek de yolda . Biz de hergün nerde yanlış yaptık diye düşünüyoruz
gezentianne Teacherr Vurmanın altındaki duyguyu çözmeye çalışın. Heyecanlanınca mı sıkılınca mı öfkelenince mi.. Duygu Regülasyonunu araştırın. Bir cocuga yapacağınız en büyük iyilik duygu regülasyonu diyor uzmanlar. Yani duygularını ona tanıtmak ve yönetmesini öğretmek. 3 yasındaki bir cocuk öfkelenince ne yapacağını bilmiyor olabilir kim ögretecek anne ve baba🥰 Bununla ilgili bir cok yöntem var duygulara yoğunlaşın
gezentianne Duygu_52 Çevreniz arkadaşlarınız yoksa okula da gitmiyorsa normal. alın çıkın parklara gidin illa ki orada yaşıtlarını görecek iletişime geçecek rahatlayacaktır
ezgi-esk Oğlum 3 yaş 3 ay aynı sorun bizde de var. Son zamanlarda benim dediğim olacak diyor. Siz bilmiyorsunuz ben biliyorum diyor. Toplamıcam, alacaksınız, gelmicem, gidelim. Ben dönemsel olduğunu düşünüyorum
Pera-k Duygu_52 benim de 3 yaşındaki yeğenim çok akıllı uslu bir çocukken birden aynı böyle bir çocuk oldu bence bu yaşta çok normal artı yeni kardeşi oldu ve onun için çok büyük bir olay bu ve baş etmeye çalışıyor. Şimdi kreşe başladı ve büyük bir fark var kısa sürede. Çok akıllılar ve hemen öğreniyorlar tabiiki de doğru yaklaşımla. Bir uzmandan yardım alın kesinlikle .