TugbaSerhat tüy dökücü kremlerin tıbbi onayı bulunmamakta. Ve içeriğinin ne olduğu bilinmemekte. Bu yüzden ya jilet ya ağda öneriliyor. Ben ağda yaptırıyorum çok yok zaten tüyler de ince acı olmuyor. En güveniliri ağda yani uzmanlar da böyle söylüyor