Berna2729 7+1 haftalık gebeyim ama vajina bölgesine aniden bıçak saplanır tarzı ağrı yaşıyorum saniyelik aranızda böyle bir durum yaşayan var mı?
ayseli16 Berna2729 Benimde bugün başladı büyümeye çalışıyolar çok şiddetli degilse kormak gerekmiyor diye dusunuyorum
Hilal-nil Berna2729 bende ilk haftalarda öyleydim adet sancısı gibi sancı çekiyordum ama doktor normal dedi bana kontrole gidince sor tabi doktoruna
Berna2729 Açıkcası kanama alanı vs yok dedi doktor enfeksiyon şüphelendik oda temiz çıktı belki de yerleşmeye çalışıyor olabilir dediğiniz gibi
Melek38_ Berna2729 benimde akşamları uzandıgımda oluyor nedense. Ayıptır söylemesi sanki genital bölgemden bıçak saplanıyor. Açıkçası korkutuyor. Geçen hafta Adetken yaşamadıgım bel kasık agrıları yaşamıştım. Cuma doktora gidicem inşallah bir şey yoktur.
Feroo Berna2729 canım bende 6+4 hamileyim benimde oluyor ara ara zonklama gibi ben sormuştum doktora bebek yerleşiyor ondan demişti