Cansu-2600 9903 Haftada yaptı benim doktorum. Hiç korkma hiç acımıyor hiç bişey hissetmiyosun nile. Ben çok korkuyodum yani doğumdan dahada çok korktuğum şeydi çatı muayenesi ama inanki hiç bişey hissetmedim aaaa bumuymus ya dedim derin nefes al kendini kasma yeterli
Bibliyofil 9903 panik atak ve anksiyetik birisiyim. Benim için kabus gibiydi. Asla acımıyor, sadece kendini rahat bırakmalısınız. Çok kısa sürüyor zaten.
rosatue 9903 çatı muayenesine neden bu kadar anlam yüklendiğini dahi anlamıyorum. Tabi ki acımıyor. Nedir sanki, hiçbir şey yok.
9903 Çok teşekkür ediyorum kızlar içimi rahatlattınız biraz olsun çok korkuyordum bu durumdan inşallah benimkide güzel geçer .