Xiremmx Var mı kızlar🌸 daha 4-5 gün var olmama bugün denedim çok koyu çıktı aynı yumurtlama zamanımdaki gibi koyuydu
Elif-ada- Xiremmx Evet ben adete 5gun kala ovulasyonlarim koyu çıktı ama erken gebelikte çıkmadı hamileymisim ama kimyasal oldu malesef zaten bebiş varsa hep koyu çıkıyor
Hshshzgsghzhshs Xiremmx benimse adetime 2 gün vardı ovulasyon yaptım koyu çizgi çıktı şimdi 15+2 haftalık oldum🤗
Edasusari Xiremmx bende üç gün kala yapmıştım çift çizgi çıkmıştı. Sonra gebelik testi yaptım o da öyleydi.
Elif-ada- Xiremmx Evet adet sancısı yoktu kasiklarima ve bacağıma doğru kasilmami desem batmami garip bir agriydi adet sancisiyla alakası yoktu
Suleozcnkrkmaz Xiremmx evet gebelik testinde kimsenin görmediği ama benim gördüğüm bir çizgi oluşuyordu çok çok silik
Xiremmx @Suleozcnkrkmaz bende hiç görmüyorum testlerde silikte olsa inşallah vardır çünkü Ovulasyon testi bu kadar koyu çıkmamalı