Ceriko Kızlar bat 17 , ama her an oldum olucam gibi bir regli ağrım var başkada hiç bir belirtim yok. erken gebelik testleri bariz negatif bu ağrı bu arada çatlamadan beri var ama 1-2 gündür daha hissedilir şekilde.
ambrosian Ceriko aşkım benim de bat16 bende de bir sürü belirti var ama testler negatif en doğru olanı beklemek Allah’m inşallah kucaklarımızı boş bırakmaz
edis22 Ceriko adetle hamileliğin belirtileri aynı olduğu için ayırt edilemiyor en iyisi adet gecikmesini bekleyin