Selam kızlar . Son reglim 3 Eylül 29 günde bir oluyorum şaşmaz. En son 30 Eylül şüpheli durum. 9 Ekim de kan testi yaptırdım negatif çıktı. Bir daha da test yapmadım ama henüz regli olmadım. Bir daha gideyim mi sizce yoksa söktürücü içeyim mi bu durumda ihtimal var mı geç döllenme gibi ? İlk kan da negatif sonra pozitif olan var mı