babygirl01 Kubra001111 bat bugündü ama ara sıra 1-2 gün ileri atabiliyor. Hala olmadım bakalım umut vardır 🪽
gecegunesim Kubra001111 benim 3 idi regli tarihi. Regli agrısı yaşadım ama halen olmadım gidip test yaptıracağım gece . aslında 5inde de yaptım negatifti ama halen yok gelen hiden belki bi umut geç döllenme falan olmuştur
Meriveannesi Arkadaşlar merhaba ben duphaston kullanıyorum kullanırken kanamam geldi ve bıraktım sizde de oldumu gebe kalmak da istiyorum😍
tosbito Benimde bat 12 ekim. 10 gündür az az kahverengi akıntılarım oluyor. Sürekli bi karın ağrısı batma hissi var 😞