Swan97 merhabalar . Tetanoz aşısı olmadım sadece hamılelık düşündüğümüz ıcın su cıcegı kızamık günü bulaşıcı hastalıklar ıcın aşı olmuştum. Sudan 30 haftalık hamıleyım . Alevlenme olmadı hatta olan ağrılarımın hiç bırını yaşamıyorum dıyebılırım. Bol bol vıtamın ıcıyorum . Stresden uzak kalmanız gerekıyor . Kortızon bile kullanmıyorum. Aspırın ve romatizma ılacı kullanıyorum sadece . Yurtdısındayım sızın kullandığınız ılacları bılmıyorum. Ama korkmayın ılacları düzgün kullanırsanız bebegınız etkılenmıyor