2 ay 3 günlük oğlum var iki gün öncesine kadar gündüzleri en fazla 15/20 dk uyuyordu gece uykusu da uzundu şuanda gündüz de uyuyor ½ saat uyuyor uyanıyor mama içiyor gazı çıkıyor geri uyumak istiyor gece de uyudu dün acaba bir sorun mu var anlamadım ki ya ilk anneliğim