Nesegull canım evdede yap mesela simdi yazarken bile yap , senin acı eşiğine baglı kuzum bu suni sancı , acı ceksende emin ol dogdugu an kuş gibi hafifliyorsun , tüm hersey gecıyor , ilkinde cok agladım acıdan ama simdiki aklım olsa ikincideji gibi yapardım , aglamak yerine bagırmak yerine hareket yapardm , nefes alığ verirdim , ama sen kendini hiç korkutma acı eşiği herkesin farklıdır , inşAllah Allahın izniyle bi avazda kurtulur bebişine saglıklı bi şekilde kavusursun