birmayismasali merhaba bende aşılama ile hamile kaldım 3 senedir bebek istiyorum pcos var bende kendiliğinden bir kere oldu kürtajla sonuçlandı 1.5 sene önce, sonra olmadı bir daha, geçen ay en son aşılama deneyim olmazsa tüp bebeğe doğru ilerlerim diyordum oldu çok şükür, darısı isteyenlere olsun. Tedavi farklı bir olay tamamen kişiye göre değişiyor, sorun yoksa ikinizde de doktorlar en az bir sene geçmeden aşılama pek önermiyorlar, bir uzmanla görüşün isterseniz.