Merhabalar,
Alt karnım ve vajinalde nabız atışı gibi bir hissiyat var şuan 22+6 haftamdayim 16. Haftadan beri ara ara olan bisey bu bebegin hareketi mi yoksa başka bisey mi ilk gebeliğim doktor henüz hissetmezsin dedi çünkü ama bu tam olarak nedir bi sorun mu var acaba şimdiden teşekkür ederim