Kızlar bugün 37 haftalık olduk öğlen lekem geldi hastaneye gittim 2 cm açıklığın var ama sancın yok doğumun başlamamış dediler sancım var biliyorum ama çok değil bir de bebeğim 2890 grammış küçük değil mi böyle bir durum yaşayan var mı yardımcı olur musunuz