Saimeozdogan7 Hamileyken grip olduğunuzda hangi yöntemlerle geçiriyordunuz içtiğiniz veya yediğiniz şeyleri önerebilir misiniz?
Baby_B Saimeozdogan7 bol meyve yemeye calis canim c vitamini ozelliklee Ihlamur sınırlı tüketebilirsin,ilik süt icine bal koyabilirsin cok az zencefil bir de ama dusuk tehliken varsa zencefil koyma❤️