aleynayavz cnm merhaba korkmana gerek yok banti cikarman lazım cunku dikis yerinin kurumasi lazm iyilesmesi icin ben de dogum yapali 15 gun oldu ilk basta tedirgin oldum ama cikardim ve suan agrim sizim yok arada kasiniyor oda iyileştiği icin benim ikinci doğumum insan korkuyor illa ama gercekten korkulacak bisey yok hemen toparlanacaksin ben suan her isimi yapiyorum sadece agir kaldirmiyorum ☺️4gun yattım evde annem var diye sonra onuda gönderdim esimle ikimiz yaptık herseyi ben dogar dogmaz yurudum oturdum bebegimin altini falan aldim ben korkma cesaretlendir kendini hemencecik iyileşeceksin ❤️